آمار بازاریابی شبکه‌ ای در ایران

5/5 (1 نظر)

 

آمار مرتبط با فعالیت  شرکت های بازاریابی شبکه ای فعال در ایران،که با همکاری گروه کارشناسی ام ال ام بوک ، واحد بازرسی و نظارت و همچنین واحد آمار تهیه گردیده و در تاریخ ۳ تیر ۹۳ در سایت ام ال بوک منتشر شده است.. آمار بازاریابی شبکه‌ ای پیش رو، با توجه به عملکرد و نحوه فعالیت شرکت‌های بازاریابی چند سطحی گردآوری شده است. در مواردی نظیر متوسط فروش ماهانه کل، متوسط جذب بازاریاب، درصد گروه‌های کالایی به کار رفته، متوسط میزان فاکتور فروش، متوسط میزان پرداختی پورسانت کل، متوسط میزان کسب درآمد ماهانه بازاریابان، درصد بازاریابان فعال نسبت به کل بازاریابان و همچنین آمار مربوط به پیش انباشته سازی،این ارقام به صورت میانگین ماهانه در نظر گرفته شده است.

 با توجه به اینکه سوالات بسیاری در مورد آمار ذیل مطرح گردیده است در زیر تصویر هر بخش توضیحات لازم اشاره شده

mlmamar

  • طور متوسط ماهیانه ۱۷۸۴۳ نفر در شرکتهای بازاریابی شبکه ای ثبت نام می کنند
  • به طور متوسط ۶۶,۳۳۵,۴۳۴,۰۳۲ ریال مبلغ فروش شرکت ها بازاریابی شبکه ای در هر ماه می باشد
  • با تقسیم مبلغ کل پورسانت پرداختی در هر ماه توسط شرکتها به تعداد کل بازاریابان ثبت نامی ۱۵۷,۵۱۳ ریال سهم درآمدی هر نفر است
  • به طور متوسط ماهیانه ۲۵,۹۱۰,۳۸۲,۳۷۲ ریال توسط شرکتها به بازاریان پورسانت پرداخت می شود

در جدول زیر تعداد محصولات خریداری شده در دسته های مختلف نمایش داده شده است.
mahsoolat


جدول بالا به صورت نمودار گرافیکی به همراه درصد های مربوطه در شکل زیر آورده شده است.
darsad


poorsant

به طور متوسط در هر ماه تنها ۹% از تعداد کل بازاریابان پورسانت دریافت می کنند در این بخش پورسانت ها ۱۰۰۰۰ ریال به بالا محاسبه گردیده است


factor
متوسط فاکتورهای صادر شده در تمامی شرکتها روزانه ۱۲۴ فاکتور می باشد


p-f


p-anbashte


jens


faal

 


manbaمنبع مقاله : ام ال ام بوک

5/5 (1 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
15 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
15
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x