درباره نویسنده

سید علی اکبر موسوی

سخنران، مربی، و مشاور اقتصادی و بازارهای مالی، مشاور بازاریابی و تبلیغات با بیش از 5 سال سابقه

مطالب مشابه

نظرتان را در مورد این مطلب از ما دریغ نکنید...!

2 نظر برای "دعوت در بازاریابی شبکه ای چگونه انجام می شود؟ آموزش جامع نتورک مارکتینگ ۴"

avatar
تازه تر قدیمی تر محبوب تر
hamid
مهمان
شرکت ایمان (www.ipi.co.ir ) یکی از بزرگترین تولید کنندگان آرایشی و بهداشتی که برند های مختلفی از قبیل کریستال ،رنوزیت، وایت روز (محصولات شرکت بادران)، فابرگاس(محصولات شرکت جانسو ) ، آدرا ، برند درمو لند (محولات سایت ۵۰۴۰) و … که بیش از ۳۶ برند مطرح به بازار سنتی و شرکت های نتورک مارکتینگ اراءه می داد به تازگی با سرمایه گذاری و خرید شرکت میراث نفیس دست ها گلچینی از تخصصی ترین و بهترین محصولاتشو روی سایت میراث نفیس دست ها گذاشته این اتفاق باعث افزایش حاشیه سود محصولات شد که امکانات خوبی برای بازاریابا فراهم بشه مثل پست… ادامه‌ی نظر...
amindbi78
مهمان

بسیار عالی و اموزنده بود

تمام حقوق مادی و معنوی محتوا و سرویس های این سایت، متعلق به ام ال مارکتینگ بوده، و انتشار، یا استفاده از آنها بدون ذکر نام منبع شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.

GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
خبرنامه ام ال مارکتینگ
نام
نام خانوادگی *
ایمیل *
جنسیت
شهر *
شماره همراه *
با عضویت در خبرنامه ی ام ال مارکتینگ، آخرین اخبار، محصولات، پیشنهادات و هر آنچه که برای شما جالب خواهد بود را در ایمیل خود دریافت کنید...
همراه عزیز ام ال مارکتینگ، از شما دعوت میکنیم تا در بزرگترین نظرسنجی در مورد عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای که برای اولین بار، توسط ام ال مارکتینگ برگزار میگردد شرکت نموده و رای خود را ثبت نمایید. برای شرکت در این نظرسنجی روی عنوان زیر کلیک نمایید


نظرسنجی عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای