درباره نویسنده

سجاد صفری

فعال در بازارهای مالی بین المللی و بورس اوراق بهادار تهران از سال 86

مطالب مشابه

2
نظرتان را در مورد این مطلب از ما دریغ نکنید...!

avatar
1 تعداد نظرها
1 تعداد پاسخ به نظر‌ها
1 تعداد دنبال‌کنندگان
 
نمایش نظر با بیشترین رای
نمایش نظر با بیشترین پاسخ
2 تعداد نظر دهندگان
علیعلى آخرین نظر دهندگان
تازه تر قدیمی تر محبوب تر
على
مهمان
على

سلام يك سوالى پيش اومده ، اينكه چرا مازاد تقاضا موجب افزايش قيمت است ؟ يعنى چرا وقتى تقاضا بيشتر از عرضه شد بايد توليد كنندگان قيمت را بالا ببرند در حالت عادى توليد كنندگان اين كار را نميكنند چون افزايش تقاضا به معنى فروش حداكثرى است و دو كار انجام ميدهند يا حفظ همين موقعيت و عرضه محصول با همين قيمت معمول و در نتيجه كسب سود معقول و يا افزايش توليد براى پاسخگويى به افزايش تقاضا . پس به طور عادي افزايش فيمتي دركار نيست از طرف فروشنده مگر اينكه نهاد ديگرى مثل دولت در قيمت دخالت كند… ادامه‌ی نظر...

علی
مهمان
علی

اصولا هنگامی که تقاضا نسبت به عرضه پبشی بگیرد برای رسیدن به تعادل عرضه و تقاضا، قیمت ها افزایش پیدا می کند. با افزایش قیمت هزینه فرصت آن کالا افزایش خواهد یافت و در نتیجه تقاضا کاهش می یابد.

تمام حقوق مادی و معنوی محتوا و سرویس های این سایت، متعلق به مجموعه زبان پول و بازاریابی بوده، و انتشار، یا استفاده از آنها بدون ذکر نام منبع شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.

GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
خبرنامه ام ال مارکتینگ
نام
نام خانوادگی *
ایمیل *
جنسیت
شهر *
شماره همراه *
با عضویت در خبرنامه ی ام ال مارکتینگ، آخرین اخبار، محصولات، پیشنهادات و هر آنچه که برای شما جالب خواهد بود را در ایمیل خود دریافت کنید...
همراه عزیز ام ال مارکتینگ، از شما دعوت میکنیم تا در بزرگترین نظرسنجی در مورد عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای که برای اولین بار، توسط ام ال مارکتینگ برگزار میگردد شرکت نموده و رای خود را ثبت نمایید. برای شرکت در این نظرسنجی روی عنوان زیر کلیک نمایید


نظرسنجی عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای