درباره نویسنده

سجاد صفری

فعال در بازارهای مالی بین المللی و بورس اوراق بهادار تهران از سال 86

مطالب مشابه

نظرتان را در مورد این مطلب از ما دریغ نکنید...!

4 نظر برای "چالش قیمت منصفانه در بازاریابی شبکه ای"

avatar
تازه تر قدیمی تر محبوب تر
وحید
مهمان
با سلام باید عرض کنم که اگر حجم محصولات و نیز کیفیت محصولات را با اجناس موجود در بازار مقایسه بفرمایید خیلی سریع متوجه میشوید که قیمت ها بسیار متعارف و منطقی هستند. بطور مثال در شرکت بادران گستران یه مام رول با حجم 60 میل و از رایحه های روز دنیا تهیه و عرضه میشود فقط به قیمت 9990 تومان با اینکه در بازار تقریبا همه مام رول ها 50میل هستند و با قیمتی حداقل در کمترین حالت 8500 تومان. حال مقایسه قیمت انجام میدهیم: 8500تومان تقسیم بر 50میل میشود هر میلی 170 تومان همین مقدار 170 تومان را… ادامه‌ی نظر...
رهگذر
مهمان

با سلام.من هم در گذشته نتورک کار کردم.حالا به قولی هرمی. دوست داشتم در یک شرکت ایرانی کار کنم اما مشکل بزرگ همین قیمت های عجیب شرکت ها هستش.اگر ماهیت کار نتورک حذف واسطه هستش پس چرا این شرکت ها اینجور قیمت دارن؟!

باران
مهمان

چون اجناس باکیفیته حالاخیلیا زورشون میادپول به عطروادکلن بدن مشکل خودشونه شماانگارتابحال عطرفروشی نرفتی قیمتارونگاه کنی

امیر
مهمان

واقعا درسته
باید یه راهکار اساسی ارائه بدن

تمام حقوق مادی و معنوی محتوا و سرویس های این سایت، متعلق به ام ال مارکتینگ بوده، و انتشار، یا استفاده از آنها بدون ذکر نام منبع شرعا و قانونا مجاز نمی باشد.

GET IT NOW
500% MORE SUBSCRIBERS
EFFICIENCY
BOOST YOUR SALES
CREATIVITY
INSPIRE YOUR VISITORS
BE UNIQUE
CREATE UNIQUE POPUPS
خبرنامه ام ال مارکتینگ
نام
نام خانوادگی *
ایمیل *
جنسیت
شهر *
شماره همراه *
با عضویت در خبرنامه ی ام ال مارکتینگ، آخرین اخبار، محصولات، پیشنهادات و هر آنچه که برای شما جالب خواهد بود را در ایمیل خود دریافت کنید...
همراه عزیز ام ال مارکتینگ، از شما دعوت میکنیم تا در بزرگترین نظرسنجی در مورد عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای که برای اولین بار، توسط ام ال مارکتینگ برگزار میگردد شرکت نموده و رای خود را ثبت نمایید. برای شرکت در این نظرسنجی روی عنوان زیر کلیک نمایید


نظرسنجی عملکرد شرکتهای بازاریابی شبکه ای