آموزش بازاریابی شبکه ای

بازاریابی شبکه ای را چگونه شروع کنیم؟ آموزش جامع نتورک مارکتینگ ۱

تا چه اندازه با مزایای بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) آشنا هستید؟ تفاوت اصلی شرکت های سالم و ناسالم (هرمی) در چیست؟ قدرت درآمدزایی بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) چقدر است؟

3.3/5 (4 نظر)

مجموعه آموزشی حاضر برای اولین بار به صورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوای علم پول در قالب کورس آموزشی ویژه تهیه شده و با احترام به تمامی عزیزان فعال در صنعت بازاریابی شبکه ای تقدیم می شود.

اميدواريم به كمك اين مجموعه آموزشی، كه حاصل سالها تجربه اندوزی و مطالعه در رابطه با صنعت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) بوده، بتوانيم حامی خوبی برای زيباتر شدن هرچه بيشتر زندگی شما به واسطه تجارت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) باشيم.

مباحث ارائه شده در اين سری آموزش ها :

بخش اول:

– آشنايی با صنعت بازاریابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ)

شركت های سالم بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) و ناسالم (هرمی) 

چرا شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) پتانسيل بسيار بالايی براي رشد و موفقيت دارد ؟

بخش دوم:

اصول نوشتن ليست افراد در بازاريابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ) چیست؟

– لیست افراد سرمایه اصلی شما در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)

بخش سوم:

فروش چيست ؟

– چرا فروش ؟

– چگونگی فروش در بازاریابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ)؟

بخش چهارم:

– اصول دعوت به همكاری در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)

– دعوت به صورت مستقیم و غیر مستقیم

بخش پنجم:

– آداب حضور در جلسه معارفه (پرزنت) در بازاریابی شبکه ای ( نتورک مارکتینگ)

– آداب پس از پايان جلسه معارفه (پيگيری یا فالو) در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)

بخش ششم:

مشاوره با حاميان در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)

هدف فردا ، برنامه امروز (ویژن)

با ورود یا ثبت نام در کورس آموزشی ویژه علم پول همراه ما باشید

آموزش بازاریابی شبکه ای

بخش اول:

 آشنایی با صنعت بازاریابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ) :

اگر بخواهيم بازاریابی شبكه ای (نتورک مارکتینگ) را به زبانی بسيار ساده تعريف كنيم، می گوييم :

بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ)، روشی است برای تبليغ و فروش محصولات، كه در آن، تبليغ و فروش كالا از طريق شبكه ای متصل به هم از مشتريان راضی آن محصولات صورت می پذيرد.

امروزه در دنيا روشهای مختلفی برای تبليغات و در نتيجه عرضه كالاها در سطح بازار وجود دارد، تبليغات از طريق صدا و سيما، بيلبورد، اس ام اس، ايميل، پيراهن تيم های ورزشی و غيره. يكی از اين روش ها كه در حدود ۷۰ سال از پيدايش آن می گذرد، تبليغ و فروش از طريق بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) می باشد.

طبق تحقيقات متخصصين، آمار نشان می دهد كه تقريباً ۲۵ % خريدهايی كه افراد در طول زندگيشان انجام می دهند، تحت تاثير تبليغات متداول شركت ها بوده (تلويزيون ، بيلبورد و غيره …)، و ۷۵ % از خريدها تحت تاثير صحبت های اطرافيان و يا مشورت گرفتن از دوستان و آشنايان افراد می باشد! (ترجيهاً از افرادی كه خود مشتری محصولی بوده اند).

در واقع تاثير تبليغات كلامی يك مشتری يا مصرف كننده راضی، ۳ برابر بيشتر از ميلياردها تومان تبليغات ديگر، برای شركت ها فروش ايجاد می كند. (توجه داشته باشيد كه از طرفی تمامی هزينه هايی كه به شكل های سنتی برای تبليغات صورت می گيرد، اين ايراد را نيز برای شركت ها دارند، كه بايد در ابتدا مبالغ زيادی پرداخت شود و اميدوار باشند تا در آينده نتيجه آن را ببينند و اين مورد يك ريسك محسوب می شود).

 از اين رو در طول حدود ۷۰ سال گذشته كه روش بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در دنيا ايجاد شده، سالانه هزاران كمپانی در سطح جهان يا شيوه فروش به سبك بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را به شيوه هاي قديمی خود می افزايند و يا به طور كل فقط از اين طريق محصولات خود را به بازار ارائه می كنند.

در واقع اين شركت ها به جاي پرداخت هزينه های سنگين و نه چندان موثر تبليغات سنتی، اين هزينه ها را به شكل پاداش و پورسانت به مشتريانشان ارائه می نمايند كه ايشان را تشويق كنند تا قسمتی از زمانشان را به معرفی و فروش محصولات آنها به اطرافيانشان اختصاص دهند.

در نتيجه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) برای فروش محصولات كمپانی ها، روشی بسيار قدرتمند می باشد و از اينرو شركت های بسيار بزرگی در جهان به اين سبك فروش روی آورده اند (تويوتا، فيليپس، جنرال موتورز، نوكيا و غيره).

طبق آمار « انجمن فروش مستقيم » در سال ۲۰۱۰ : شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) ۲% از جمعيت آمريكا، ۲% مردم استراليا، ۱% جمعيت بريتانيا، ۳ % جمعيت ژاپن و ۴% جمعيت كانادا را به خود مشغول كرده است.

طبق آمار كمپانی Amway ( قديمی ترين كمپانی بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) جهان) در سال ۲۰۱۴ در بيش از يكصد كشور دنيا به طور رسمی سازمان فروش دارد. حجم فروش شركت های بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) بين المللی در سال ۲۰۱۴ بيش از ۱۷۸ بيليون دلار (تقريباً معادل ۶۴۰ هزار ميليارد تومان) بوده است (اين در حالی است كه فروش صنعت سينما در اين سال ۸۰ بيليون دلار بوده!).

ليست ۱۰ كشوری كه بيشترين فروش را در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) داشته اند به صورت زير طبقه بندی شده است (اين ليست گويای اين است كه پيشرفته ترين كشورهای دنيا صنعت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را بسيار جدی حمايت می كنند):

رتبه کشور درآمد
۱ آمريكا ۲۹٫۸ ميليارد دلار
۲ ژاپن ۲۳٫۸ ميليارد دلار
۳ چين ۱۶٫۳ ميليارد دلار
۴ كره ۱۲٫۹ ميليارد دلار
۵ برزيل ۱۲ ميليارد دلار
۶ مكزيك ۶٫۳ ميليارد دلار
۷ فرانسه ۵٫۱ ميليارد دلار
۸ آلمان ۳٫۷ ميليارد دلار
۹ روسيه ۳٫۶ ميليارد دلار
۱۰ ايتاليا ۳٫۴ميليارد دلار

آموزش بازاریابی شبکه ای

همچنين آمارها نشان می دهد ۷۴ % از مردم آمريكا محصولات و خدمات مورد نيازشان را از طريق شركت های بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) دريافت می كنند.

مجموع آمار و ارقام ارائه شده در بالا گويای رشد و اهميت بسيار بالای صنعت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در جهان امروز می باشد.

شركت های سالم بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) و ناسالم (هرمی) :

از آنجا كه ممكن است بعضی از اطرافيانتان در برخورد با شما، اين سوال در ذهنشان ايجاد شود كه بين كار شما و كار شركت هايی كه در گذشته با ساختار هرمی و يا شبه بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) فعاليت می كردند چه تفاوتهايی وجود دارد كه آنها غير قانونی بوده ولی شركت شما دارای مجوز می باشد!

 در اينجا به صورت كلی تفاوت های اساسی شركت های سالم نسبت به شركت های ناسالم را براي شما توضيح می دهيم:

سالم ناسالم
۱. دارای مجوز رسمی ۱. عدم وجود مجوز
۲. ثبت نام رايگان می باشد ۲. حق عضويت اجباری و يا

خريد اجباری

۳. كالا: مصرفی و به قيمت مناسب ۳. كالا : يا وجود نداشت و يا

مصرفی و به قيمت نبود

۴. افراد دو دسته اند

۴-۱. يا فعاليتی نمی كنند

(ضرری نمی کنند)

۴-۲. يا به صورت فردی و تيمی فروشی دارند كه در اين صورت سود می كنند (منبع سود از فروش كالا می باشد)

۴. افراد دو دسته اند

۴-۱. يا ضرر می كنند

۴-۲. يا سود می كنند

(منبع سود از زيان ديگران می باشد)


چرا شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) پتانسيل بسيار بالايی برای رشد و موفقيت دارد؟

در اينجا دو دليل را برای شما بيان می كنيم كه شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را تبديل به شغلی بسيار قدرتمند نموده است:

دليل اول :

در حال حاضر در سطح جهان چندين ميليارد نفر، در قالب هزاران مدل شغل متفاوت در حال كسب درآمد می باشند.

تمامی اين شغل ها در مجموع از دو مدل درآمدی پيروی می كنند:

درآمد به صورت ساعتی ، درآمد به صورت اهرمی …

شغل های ساعتی:

 شغل هايی هستند كه فرد صرفاً به ميزان ساعتی كه خود، فعاليت كاری انجام می دهد درآمد به دست می آورد، مانند يك كارمند، معلم، استاد دانشگاه، پزشك، راننده آژانس، وكيل، مغازه دار، بازارياب و غيره. به عنوان مثال يك پزشك در صورتی كه در طول يك روز ۸ ساعت در مطب بيماران خود را ويزيت كند، به طور متوسط درآمدی دو برابر روزی را دارد كه ۴ ساعت ويزيت می نمايد.

اين امر به دو معنی می باشد:

  1. ايشان از حد مشخصی بيشتر نمی توانند درآمد داشته باشند، چون زمان ايشان در طول يك شبانه روز محدود است.
  2. ايشان بايد تا آخر عمر در حال كار كردن باشند، و در صورتی كه حتی اگر يك هفته برای استراحت به مسافرت بروند، عملاً در آن يك هفته درآمدی نخواهند داشت، چون ميزان ساعت كار كردنشان صفر ساعت بوده !

اما شغل های اهرمی:

 شغل هايی هستند كه فرد صرفاً به ميزان ساعتی كه خود، فعاليت كاری انجام می دهد درآمد به دست نمی آورد ! ، در واقع افراد فعال در اين نوع شغل ها، دارای يك اهرم هستند، به عنوان مثال مانند افرادی كه دارای كارخانه و يا شركتی می باشند، يا كسانی كه ملكی داشته كه در آن ساكن نمی باشند و آن را اجاره می دهند، و يا فردی كه يك زمين در منطقه ای در حال رشد را می خرد و آن را بعد از چند سال كه افزايش قيمت مطلوبی داشت می فروشد. ايشان افرادی هستند كه بيش از ميزان ساعتی كه خود در طول شبانه روز فعاليت كاری دارند درآمد به دست می آورند.

به عنوان مثال تصور نماييد فردی دارای يك كارخانه می باشد كه ۱۰۰ نفر در آنجا روزی ۸ ساعت كار می كنند، اگر اين فرد روزی ۴ ساعت به محل كار خود رفته و فعاليت كاری داشته باشد، آيا معادل ۴ ساعت فعاليت درآمد به دست می آورد؟ خير، ايشان معادل ۸۰۴ ساعت فعاليت كاری درآمد به دست می آورد. يا در مثالی ديگر فردی را تصور نماييد كه سرمايه نقدی بالايی دارد، زمينی را در منطقه ای در حال رشد به قيمت مثلاً ۵ ميليارد تومان می خرد و پس از سه سال آن را به قيمت ۱۵ ميليارد تومان می فروشد، چنين فردی ۱۰ ميليارد تومان درآمد برای خود ايجاد نموده، در حالی كه اين درآمد وابسته به ميزان ساعتی كه او در طول اين سه سال فعاليت كاری انجام داده نمی باشد.

اين امر به دو معنی می باشد :

  1. افرادی كه دارای شغل های اهرمی می باشند محدوديتی از نظر ميزان درآمد نخواهند داشت، چرا كه عامل درآمدزايی آنها ميزان ساعتی كه در طول ماه كار می كنند نيست كه محدود باشد، بلكه كميت و كيفيت اهرم آنها ميزان درآمدشان را تعيين می كند.
  2. ايشان نبايد تا آخر عمر، به صورت مداوم در حال كار كردن باشند، چرا كه حتی اگر يك ماه برای استراحت به مسافرت بروند، عملاً در آن ماه درآمدشان قطع نمی گردد، چون سازمان انسانی و يا پول ايشان به همراه آنها به مسافرت نرفته و آنها در حال درآمدزايی برای فرد صاحب آن شغل هستند.

اكنون يك سوال : بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) جزو كدام يك از دو مدل شغلی و درآمدزايی مي باشد؟

بله، ۱۰۰ % بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) يك شغل اهرمی می باشد، در واقع نكته اساسی بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) در واژه شبكه ای آن است.

در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) شما به دو شكل می توانيد برای خود درآمدزايی نماييد :

درآمد از فروش شخصی، درآمد از فروش تيمتان

درواقع درآمد از فروش شخصی، يك مدل درآمدزايی ساعتی می باشد، يعنی به ميزان زمانی كه شما صرف فروش می كنيد، و به نسبت ميزان فروشتان درآمد به دست می آوريد. اما درآمد از فروش تيم شما ، كاملاً از مدل اهرمی و تصاعدی پيروی می كند.

يعنی به عنوان مثال، فرض كنيد شما در يك ماه ۳۰ ساعت زمان بر روی فروش شخصی خود گذاشته و مثلاً ۳ ميليون تومان فروش می كنيد، ولی از طرفی اگر ۴۰ نفر را نيز در تيم فروش خود داشته باشيد و هر يك از ايشان نيز مثلاً ۲۰ ساعت زمان بر روی فروش خود گذاشته و ۲ ميليون تومان فروش كنند، در اين حالت شما درصدی از ۳ ميليون فروش شخصی خود درآمد به دست می آوريد و درصدی هم از ۸۰ ميليون تومانی كه تيمتان فروش داشته دريافت می نماييد.

در واقع در مثال بالا شما کل درآمدتان را در مقابل ۳۰ ساعت كار به دست نياورده ايد، مجموع ۸۰۰ ساعت كار كردن ۴۰ نفر ديگر هم برای شما درآمدزايی داشته، و در اينجاست كه شما اهميت كميت و كيفيت نفرات حاضر در تيم خود را خواهيد ديد.

نتيجه: بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) به شما اين امكان را مي دهد كه حتی اگر فرد خيلی ثروتمندی نيستيد، تخصص و ايده های نابی نداريد، نفوذ و روابط خاصی هم نداريد، باز بتوانيد خود را در جمع افرادی قرار دهيد كه طعم درآمد اهرمی و تصاعدی را می چشند.

دليل دوم برای بسيار با پتانسيل بودن بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ):

اكنون مي خواهيم با بيان مثالی دليل دوم قدرتمند بودن بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را براي شما بيان كنيم :

فرض كنيد قرار است در شركتی مشغول به كار شويد، به شما اين اختيار داده می شود كه سبك دريافت حقوقتان را خودتان انتخاب نماييد. شما دو حق انتخاب داريد :

  1. هر روز در پايان روز به بخش مالی مراجعه نماييد و يك ميليون تومان دريافت نماييد (در حالتي فرضی، ايام تعطيل را هم روز كاری در نظر می گيريم) در نتيجه ماهيانه در مجموع ۳۰ ميليون تومان دريافت می كنيد.
  2. هر روز در پايان روز كاری به بخش مالی مراجعه نماييد و حقوق خود را دريافت نماييد ولی به اين حالت كه در روز اول ماه

آموزش بازاریابی شبکه ایتنها يك تومان ( ۱۰ ريال ) به شما پرداخت می گردد، روز دوم ۲ تومان پرداخت می گردد، روز سوم ۴ تومان، روز چهارم ۸ تومان، روز پنجم ۱۶ تومان، روز ششم ۳۲ تومان، و به همين ترتيب ادامه می يابد… تا روز سی ام ماه

 اين حالت درابتدای ماه بعد مجدداً تكرار می گردد، يعنی يكم ماه بعد مجدداً ۱ تومان، روز دوم ۲ تومان، و همين روند تا پايان ماه …

اگرشما باشيد كدام مدل را انتخاب می كنيد؟

در نگاه اول اكثر افراد مدل يك را انتخاب می كنند چون تصور می كنند كه بی شك در مدل دوم اگر مجموع پول دريافتی در ۳۰ روز را با هم جمع بزنيم كمتر از ۳۰ ميليون تومان خواهد بود، به تصور بعضی افراد حتي به يك ميليون تومان هم نخواهد رسيد!

با هم بررسی می كنيم ببينيم جمع پرداختی مدل دوم چقدر می شود (اعداد زير به تومان می باشد):

۱ ، ۲ ، ۴ ، ۸ ، ۱۶ ، ۳۲ ، ۶۴ ، ۱۲۸ ، ۲۵۶ ، ۵۱۲ ، ۱۰۲۴ ، ۲۰۴۸ ، ۴۰۹۶ ، ۸۱۹۲ ، ۱۶۳۸۴ (پایان نیمی از ماه ، تا اینجا در مجموع ، دریافتی شما کمتر از ۴۰ هزار تومان بوده! یعنی حقوقی کمتر از تمامی مشاغل دنیا!) ادامه ۳۲۷۶۸ ، ۶۵۵۳۶ ، ۱۳۱۰۷۲ ، ۲۶۲۱۴۴ ، ۵۲۴۲۸۸ ، ۱۰۴۸۵۷۶  ، ۲۰۹۷۱۵۲ ، ۴۱۹۴۳۰۴ ، ۸۳۸۸۶۰۸ ، ۱۶۷۷۷۲۱۶ ، ۳۳۵۵۴۴۳۲ ، ۶۷۱۰۸۸۶۴ ، ۱۳۴۲۱۷۷۲۸ ، ۲۶۸۴۳۵۴۵۶ ، ۵۳۶۸۷۰۹۱۲ !!!

بله، درست می بينيد، مبلغ پرداختی به شما، تنها در روز سي ام بيش از ۵۰۰ ميليون تومان می باشد! . در واقع مجموع پرداختی در حالت دوم بيش از يك ميليارد تومان می باشد ! درصد بسياری از افراد قبل از محاسبه، حالت اول را انتخاب می نمايند! ، در واقع اين افراد هنوز به قدرت تعجب آور تصاعد اشراف ندارند.

و در اينجاست كه ما دليل دوم قدرتمند بودن بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را می بينيم:

بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) تنها شغل اهرمی و تصاعدی است كه هر ماه اهرم ما نسبت به ماه قبل قدرتمندتر می گردد. در واقع كارخانه داری كه در اين ماه دارای ۵۰۰ نفر كارمند می باشد، در ماه آينده نيز در شرايط عادی همان ۵۰۰ نفر را خواهد داشت، اما زمانی كه شما در بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) دارای يك تيم فروش ۵۰۰ نفره هستيد، در ماه بعد بی شک چندده نفر به جمعتان افزوده می شود، ماه بعدی نيز به همين ترتيب و به صورت تصاعدی تعداد و قدرت اهرم شما افزايش می يابد.

در تجارت ما تصاعد باعث می گردد، در صورتی كه به صورت مداوم و جدی به كار مشغول باشيد، بعد از چند سال فعاليت دارای سازمان بسيار بزرگی باشيد.

بيل گيتس : اگر روزی بخواهم از صفر، دوباره شروع به ساختن زندگی ام كنم و شغلی را انتخاب كنم ، من شغل بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) را به عنوان بهترين روش برای رسيدن به اهداف بزرگم انتخاب می كنم …

با ورود یا ثبت نام در کورس آموزشی ویژه علم پول همراه ما باشید

خلاصه بخش اول آموزش :

– بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) يكی از قدرتمندترين روش های تبليغ و فروش در جهان محسوب می گردد و بزرگترين كشورها و كمپانی های جهان اين شيوه را به خوبی مورد بهره برداری قرار داده اند.

– شركت هاي ناسالم (هرمی) در حدود ۱۰۰ سال است كه در همه كشورهای جهان غيرقانونی شده، و شركت های سالم بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) حدود ۸۰ سال است كه در تمامی كشورهای دارای علم به روز و اقتصاد پويا و قدرتمند، قانونی و مورد حمايت می باشند.

– بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) دارای پتانسيل بسيار بسيار بالايی است، چرا كه درآمدزايی در آن به صورت اهرمی و تصاعدی می باشد( تنها شغل اهرمی جهان كه هيچ پيش نيازی ندارد (بجز اراده و انگيزه شما)، و از طرفی ديگر تنها شغل اهرمی كه تصاعدی نيز می باشد … )

كلام آخر در این بخش :

دلايلي كه ما با اشتياق اين كار را انجام داده و به ديگران معرفی می كنيم :

۱. كسب درآمد بدون نياز به داشتن سرمايه زياد .

۲. با كساني كار می كنيم كه دوستشان داريم و خودمان انتخاب می كنيم .

۳. با اشتياق به يكديگر برای ساختن يك زندگي بهتر كمك می كنيم .

۴. با پيشنهاد اين كار به ديگران به افزايش درآمد و نيز رشد فردی ايشان كمك مهمی می كنيم.

۵. هيچ محدوديتی برای كسب درآمد و رشد در اين كار وجود ندارد و تا هرجا كه بخواهيم می توانيم رشد كنيم و درآمد كسب كنيم .

۶. رشد فردی مشهودی خواهيم داشت، به واسطه تجربيات عملی و نيز كلاس های آموزشی مفيد و مختلفی كه در اين كار خواهيم ديد (رشد اعتماد به نفس، مديريت خشم، مديريت هيجانات و افكار منفی، قدرت برقراری ارتباط موثر با اطرافيان، مديريت استرس، مديريت بحران و غيره … )

۷. دوستان زيادی از اين طريق پيدا می كنيم و می توانيم در سرنوشت هم تاثيرگذار باشيم.

۸. در هر كجا كه باشيم می توانيم اين كار را انجام دهيم و درآمد كسب كنيم، چه در خانه، چه در محل كار و چه در مسافرت.

۹. خودمان رئيس خودمان هستيم و ساعت كاريمان دست خودمان است .

۱۰. مانند سيستم های اداری و شركتی ديگر محكوم نيستيم كه از نفرات بالايي خود كمتر درآمد داشته باشيم ! و در واقع به ميزان قدرت افكار و قدرت رفتارمان می توانيم رشد كنيم.

۱۱ . در اين كار هيچ ريسك مالی وجود ندارد، ورشكستگی، چك برگشتی، ضرر و زيان، همه را فراموش كنيد، شما درآمدتان را نقدی دريافت می كنيد.

۱۲ . در زمان هايی كه به هر دليل مستقيماً در حال كار نيستيم، به واسطه آموزش هايی كه به افرادمان داديم و تيم فروشی كه ساخته ايم، درآمدمان محفوظ خواهد بود و حتی رو به افزايش.

۱۳ . به رشد اقتصادی كشورمان كمك می كنيم و شهروند مفيدی براي جامعه خود هستيم (اشتغال زايی، حمايت از توليد ملی و به چرخش درآمدن چرخ كارخانه های كشور، واردات ارز و غيره …)

۱۴ . و نهايتاً اينكه همه موارد بالا را برای ديگران هم می خواهيم و به واسطه اثرگذاری مثبت بر روی زندگی آنها، زندگی خود را تغيير می دهيم.

با ورود یا ثبت نام در کورس آموزشی ویژه علم پول همراه ما باشید

ادامه دارد…

3.3/5 (4 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

معرفی مرجع(های) این مطلب


گردآوری شده توسط تیم تولید محتوای علم پول


x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
8 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
8
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x