حسین خضرزاده لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی در شرکت مگا هلدینگ

مصاحبه ای خواندنی با حسین خضر زاد، اهداف، برنامه ها و چالشهای این مرد نتورکی در قالب یک مصاحبه!

4/5 (4 نظر)

دکتر خضرزاده، یک پزشک ایرانی است، که به سطح سفیر جهانی در شرکت مگاهلدینگ منصوب شده است، و دارای یک تیم رو به رشد، چیزی بیشتر از ۱۵۰۰۰۰ نفر است. درآمد سالانه او یک مقدار قابل توجه هفت رقمی است. اعضای تیم او جوانان ۲۵ تا ۳۰ سال هستند که به لطف لیدری ایشان بیشترشان به درآمد چند میلیون دلاری رسیده اند.

مگا هلدینگز یک کمپانی فروش مستقیم بین المللی در هنگ کنگ است، که خدماتش را از طریق وب بصورت آنلاین ارائه می دهد. از گستردگی سازمان فروش آنها می توان اینطور گفت که اعضای تیمهای آنها از قسمت های مختلف آسیا به کشورهای خلیجی، ترکیه، آلمان و ۲۸ کشور اتحادیه اروپا و همچنین دیگر کشورهای دنیا گسترش یافته است!

دکتر خضرزاده متولد ایران است و در دانشگاه تهران در رشته علوم پزشکی تحصیلات خود را به پایان رسانده و در حال حاضر در مالزی زندگی می کند. او با خانمی به نام سارا ازدواج کرده و حاصل زندگی مشترک آنها  یک پسر به نام رامان است.

حسین خضر زاده در واقع لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی در شرکت مگا هلدینگ است. فردی که به هزاران جوان جویای کار و درآمد مسیر موفقیت را نشان داده و آرزوهای بزرگی برای آنها در سر دارد!

Dr hossein khazr zade-interview1

 

سوال : دکتر خضر زاده رمز موفقیت شما در بازاریابی شبکه ای چیست؟

دکتر : رمز موفقیت ؟ من معتقدم که ما همیشه می دانیم چه چیزی برای ما بهتر است و چه چیزی نیست و نکته اینجاست که چه مقدار انگیزه ی استوار برای اتمام آن داریم، چون می دانیم که انجام کار درست آن هم بصورت دائم سخت تر است. اعتراف می کنم که گشت و گذار بی هدف در فیسبوک آسان تر از پاسخ دادن به سوالات است و رفتن به سینما آسان تر از خواندن یک کتاب در مورد کسب وکار است، خواب لذت بخش تر از ارائه پروژه است و تماشای آگاهی ها آسان تر از تمرین با تیم خویش است.

 هر آدمی تصمیم و مسیری که صحیح است را می داند، چه کسی نمی داند ؟ آیا آنها دلایل کافی برای انتخاب راهی که سخت تر است را دارند؟ همین خودش اهمیت دارد و در بسیاری مواقع مانع انجام کار می شود. هر چه تصمیمات صحیح تر باشند، موفق تر خواهید شد. من دائم کوشش در گزینش بهترین ها دارم.

 

سوال: علت ورود شما به بازاریابی شبکه ای چه بود؟

 من از یک خانواده فقیر هستم. از یک روستای حقیر که در آن تقریبا  همه تهیدست بودند، هنگامیکه به دانشگاه رفتم، مردم ثروتمند و نیز چگونه ثروتمند بودن را دیدم. پس نخستین و بزرگترین دلیل من تغییر وضعیت فعلی بود.

 علت دیگر من این بود که اجازه ندهم وضعیت خودم و خانوادم بدین حالت باقی بماند. نمی خواستم بی پولی بر زندگی ما حاکم شود. من می خواستم عامل پول را حذف کنم و برای این هدف به پول زیادی نیاز داشتم. سپس درک کردم جهان بزرگتر از سطح اندیشه من است. اولین انگیزه من مهم ترین دلیل من است ولی در حال حاضر به رویاهای بزرگ و ارشد فکر می کنم.

Hedi-Khezrzadeh-interview-on-Stage

 

سوال: اینکه شما در یک کشور بدون ثبات اقتصادی متولد شدید، آیا فعالیت MLM شما را تحت تاثیر قرار داد؟

 خب زندگی ما بر پایه ی تصمیمات ما ساخته می شود نه بر اساس شرایطی که در آن هستیم، اما گفتن این موضوع از انجام دادنش بسیار راحتتر است. اثرات آن بر زندگی حرفه ای من پدیدار بود و بسیاری از تصمیمات باید محافظه کارانه گرفته می شد. اما تنها دشواری من کشورم نبود بلکه دنیا با ملیت من مشکل داشت! مخصوصا زمانی که می خواهید به نقاط دیگر دنیا سفر کنید و نیاز به ویزا دارید.

صادقانه بگم که زندگی سخت است، ولی تصمیم گیری ها و رفتار ما مهم است. ما باید قبول کنیم که زندگی عادلانه نیست و شما امکان دارد پشت در بسیاری از مسائل بمانید، اما من یک راه حل پیدا کردم:

 هنگامی که گرفتار مسائل و مشکلات بسیاری هستید، تند تر و تند تر و تند تر بدوید.

سوال: دکتر خضرزاده شما به عنوان یک پزشک چگونه با بازاریابی شبکه ای آشنا شدید؟

بسیار ساده بود، دوست بسیار نزدیکم من را به مگا هلدینگ معرفی کرد؛ کسب کاری که من هرگز چیزی از آن نشنیده بودم. نظر به اینکه به او اعتماد داشتم به حرف هایش ریزبینانه و با دقت گوش دادم. من همش در دوران تحصیلم به دنبال فرصت بودم. در سال ۲۰۰۱، در کتابخانه دانشگاه مشغول به کار شدم و دستمزدم فقط ۶ دلار بود، در قبال ۶۰ ساعت کار در ماه.

این شغل اغلب شبیه سوء استفاده بود. ولی من اندیشه می کردم که:

” اگر آن کار بهترین کاری است که می توانم انجام دهم، پس باید انجامش دهم ! “

بنابراین فرصت برای من آماده بود، اما در واقع فرصت برای افرادی بود که من برای آنها کار می کردم!

لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی

Mega Holdings-Germany dr hossein khazr zade

 

سوال: چه رهنمودی برای کسانی دارید که آرزو دارند در جایگاه شما باشند ؟

تغییر کنید، این حرفه ساده بنظر می آید اما بدین معنا نیست که شما کاملا آماده هستید، شما باید تغییر کنید، از حامیان مالی خویش بخواهید که به شما کمک کنند، بسیاری از افراد زود ماهر می شوند و فکر می کنند به دانش سایرین نیازی ندارند:

 همیشه خود را یک مبتدی بدانید و در روز یک بار بگویید ” من نمی دانم “.

سوال: آیا رشد شخصی بخش مهمی از موفقیت شما محسوب می شود؟

این مهم ترین برنامه است. رشد شخصی ما بهترین سرمایه گذاری است و ارزش آن در دراز مدت از بین نمی رود. هیچ آدمی نمی تواند آن را از شما بگیرد و در چالش اقتصادی در خدمت شماست. به خصوص در کسب و کار نتورک مارکتینگ، ضرورت رشد شخصی بسیار روشن است .

 شما می خواهید رهبر خوبی شوید، شما می خواهید به ملت کمک کنید، شما باید به آنها آموزش دهید. بنابراین شما چگونه می توانید چیزی را ارائه دهید که ندارید؟ هر مقدار شما رشد کنید، درآمد شما اغلب رونق پیدا می کند.

سوال: چگونه رهبری و هدایت را به سایرین می آموزید و آن را تکثیر می کنید ؟ ( لیدر سازی )

من به تکثیر به عنوان یک پروژه نگاه می کنم. به همین خاطر نیز هر کس در سازمان من مانند یک پروژه محسوب می شود و ما آنها را از نقطه A به نقطه B می بریم. هنگامی که شما این مفهوم را بفهمید، برنامه واضح تر می شود. تمام نیروی نتورک مارکتینگ از تکثیر آن است و من فکر می کنم بخش مهم آن، تکثیر چرایی آن و کمک به مردم برای یافتن چرایی آن می باشد. بقیه موارد فنی هستند و اطلاعات بعد از مشخص شدن چرایی مردم برای اتمام این کار مشخص می شود و به اعتقاد من این بخشِ راحت کار است.

 وقت گذاشتن برای این کسب و کار و « حضور » ما از رموز موفقیت محسوب می شود. این مورد ممکن است روند را کمی آهسته تر کند ولی میزان موفقیت و وفاداری ما به خودمان و کمپانی این تاثیر را دارد که این روند می تواند تند تر انجام شود .

hossein khazr zade-interview

لژیونر بازاریابی شبکه ای ایران با بالاترین سطح درآمدی

 

 

سوال: چه برنامه ای برای آینده دارید؟

 کل سازمان ما یک ویژن و ماموریت مشترک دارد، آن هم بالا بردن مرتبه ی شرکت است. ما رهبران جوانی داریم که ویژن آنها بخشی از ماموریت آنها محسوب می شود. یک بازار بزرگ دست نخورده برای ایده های بزرگ ما وجود دارد و ما می خواهیم به بالای لیست بازاریابان شبکه ای و کمپانی ها صعود کنیم، جایی که به آن تعلق داریم. ما به طور همیشگی خود را به چالش برای رشد بیشتر در این کار می کشیم.

 برنامه دیگر من، تعلیم ستاره های آینده این شرکت است و چون آنها به خوبی پول در می آورند اما نحوه سرمایه گذاری را نمی دانند وظیفه خویش می دانم که به آنها نحوه ی سرمایه گذاری صحیح را بیاموزم.

 

موفقیت ، به راحتی قابل درک نیست و ترکیبی از گام های کوچک و ادامه دار است و نتیجه آن معجزه است. مثبت باشید و مثبت فکر کنید و باورهایتان را باورداشته باشید.

باورهایتان را باورداشته باشید

4/5 (4 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

معرفی مرجع(های) این مطلب


گردآوری شده توسط تیم تولید محتوای علم پول


x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
5 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
5
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x