دلیل موفقیت لیدرها در بازاریابی شبکه ای

نوع نگاه و نگرش لیدرهای موفق در بازایابی شبکه ای چگونه است؟

4/5 (2 نظر)

همراهان علم پول، در این مقاله قصد داریم از راز مهمی که تمامی لیدرهای موفق در بازاریابی شبکه ای به آن ایمان دارند، آن را بکار میگیرند و اصلا بهتر است بگوییم که راز جادویی موفقیت و رشد بی وقفه ی آنها را موجب می شود، پرده برداری نماییم.

مطلبی که در ادامه قصد داریم به شما تقدیم کنیم، حاصل مطالعه ی روش ها و متدهای افراد موفقی که امروزه لیدرهای بزرگی در این صنعت محسوب می شوند، می باشد. این مطلب سرآغاز مطالب بسیار راه گشا و کاربردی از سری کورس آموزشی ویژه در بازاریابی شبکه ای می باشد. پس اگر شما هم به دنبال موفقیت در بازاریابی شبکه ای هستید و برای آینده ی خود رویاهای بزرگی را در سر می پرورانید، مقاله ی دلیل موفقیت لیدرها در بازاریابی شبکه ای را مطالعه نموده و همیشه ملکه ی ذهن خود نمایید.

برای تبدیل شدن به یک لیدر قدرتمند باید به این نکته توجه کنی

successful-leader

 

ای کاش روشی وجود داشت که با استفاده از اون می تونستید عضوگیری در بازاریابی شبکه ای رو به طرز باورنکردنی گسترش بدید و نیز بنحوی روی مردم تأثیر بذارید تا در هر شرایطی دنباله روی شما باشن. آیا این خواسته هر کسی در بازاریابی شبکه ای نیست؟

چه آنلاین کار کنید، چه آفلاین ( در حال حاضر ۹۰% عضوگیری ها در بازاریابی شبکه ای بصورت آفلاین است ) در هر صورت ، این مقاله به شما ایده ای رو ارائه میده که وقتی بزرگترین لیدرهای بازاریابی شبکه ای اون رو به کار بستن ، بیزینس اونها به معنای واقعی کلمه ، منفجر شد( رشد کرد ) و باعث شد نرخ رشد شبکه شون برای سالها بطرز چشمگیری افزایش پیدا کنه .

معنای ” عضوگیری برای چیزی والاتر از بیزینس بازاریابی شبکه ای چیست؟

قبل از اینکه به این موضوع بپردازیم، بیاید در مورد چیزی صحبت کنیم که در زندگی اکثر مردم وجود داره و ما اون رو” خلأ قدرت دهنده ” می نامیم. اکثر افراد در سراسر زندگیشون به کسی برنخوردن تا به اونها بگه که می تونن واقعاً به موفقیت دست پیدا کنن و اینکه هر آنچه برای انجام کارهای بزرگ لازمه ، پیشاپیش در درون خودشون وجود داره و تازه بدتر اینکه تا الان کسی وقت صرف نکرده تا به اونها نشون بده که چقدر دوست دارن به هدیگه کمک کنن و اینکه چطور می تونن این کار رو انجام بدن.

به همین دلیل امروز، مردم تشنه کسی هستن که به اونها کمک کنه تا به چیزی فراتر از زندگی امروزشون برسن . اونها تا خرخره در بدهی و بدبختی فرو رفتن ، در چرخه ای از اشتباهات تکراری گیر کردن که ظاهراً تمومی نداره . اونها بدنبال چیزی فراتر از زندگیهاشون هستند تا با اون بتونن کاری برای زندگیشون انجام بدن . اینجا همون جاییه که شما به همراه بازاریابی شبکه ای سر می رسید.

     ما یاد می گیریم که در عضوگیری، قبل از اینکه اونها به درخواست شما توجه کنن ، شما باید قلبشون رو حس کنید. چیزی که مردم می خوان اینه که احساس خوبی راجع به زندگی، آینده و کار کردن با شما داشته باشن . به همین دلیل شما باید ” برای چیزی والاتر از بیزینس بازاریابی شبکه ای ، عضوگیری کنید. ” اونها صرفاً به کار کردن با شما علاقه ای ندارن مگر اینکه شما با اونها کار کنید تا بیاموزن که چطور از هزارتوی روزمرّگی و چرخه موش دوانی، خلاص بشن.

 چطور می تونید آینده رویایی برای خودتون و بقیه بسازید ؟

future-dream

با تمرکز ؛ روی چیزی تمرکز کنید که بازاریابی شبکه ای بجز یک بیزینس می تونه برای زندگی اونها به ارمغان بیاره . باید رؤیایی بسیار بزرگتر از یک بیزینس رو برای اونها زنده کنید. مثلاً چه چیزی؟

یک تحول شگرف در نحوه زندگی، آنچنان قدرتمند تا باعث بشه از چیزهایی که اونها رو تحریک می کنه تا به زندگی خسته کنندشون ادامه بدن، دست بردارن . یا حتی چیزهایی ساده تر مثل اینکه این کار:

می تونه تفاوتی اساسی در افکارشون ایجاد کنه.

می تونه هر اندازه که بخوان باعث رشد شخصیشون بشه .

می تونه احترام به خود رو در اونها افزایش بده .

می تونه مزایای فراوانی از لحاظ مالی برای اونها داشته باشه.

می تونه به اونها دانشی بیاموزه تا اونها رو در راه رسیدن به اشتیاقشون کمک کنه .

می تونه به اونها بیاموزه که چطور فرزندانشون رو تربیت کنن تا شانس بیشتری برای زندگی بهتر داشته باشن.

می تونه درکشون رو از هر آنچه در زندگیشون رخ میده ، تغییر بده .

leader-vision

و بسیار مهمتر اینکه: بخاطر رشد ، بلوغ و پیشرفت در همه جنبه های زندگی، بالاخره به کسی تبدیل می شن که همیشه آرزوش رو داشتن .

این سؤالات رو از اونها بپرسید و بعد فقط سکوت کنید تا اون چیزی که تو عمق وجودشون هست رو بشنوید :

questions

” اگه یاد می گرفتی که رفتار بهتر و تاثیرگذاری بیشتری روی افراد داشته باشی، چه کمکی به زندگیت می کرد؟ “

” اگه فرد منظم تری بودی ، چقدر به زندگیت کمک می کرد؟ “

” اگه می تونستی ارتباط بسیار قویتری با افراد برقرار کنی ، چه تفاوتی در زندگیت ایجاد می شد؟ “

همینطور چند سؤال دیگه برای روشن کردن رؤیایشان:

” تصوّر کن که ….(یکی از دستاوردهای کارتون رو نام ببرید) رو کسب می کردی، چه احساسی داشتی؟ “

” مردمی رو تصوّر کن که شیفته گفته های تو هستن و می خوان ببینن این دفعه چطور اونها رو بیان می کنی، چه احساسی داری؟ “

” تصوّر کن دوست عزیزی شدیدا نیازمند کمک توه و تو همه چیزی که اون می خواد در اختیار داری، چه احساسی خواهی داشت؟ “

” تصوّر کن می دونستی که مطلقاً هیچ چیزی نمی تونه تو رو در تصمیمت برای موفقیت در یک زمینه، متوقف کنه . این چه کمکی به تو می کرد؟ “

اگه بی ریا، قابل اعتماد و واقعاً مشتاق باشید که زمانتون رو صرف کنید تا زندگی افراد رو در مسیر رؤیاها و موفقیتشون قرار بدید ، اونوقت اونها در هر شرایطی از شما پیروی خواهند کرد. اکثر افراد بخاطر حساب بانکیشون عضوگیری می کنن . اونها بر چیزی که اون فرد می تونه به حساب بانکیش اضافه کنه تمرکز می کنن و نه چیزی که اونها می تونن به زندگی اون فرد بدن . درسته ، این بیزینس رو پول به حرکت در میاره . اما از شما یک سؤال دارم: شما ترجیح میدید که در تعقیب پول باشید یا اینکه اون رو به سمت خود جذب کنید؟

following-leader

 

رموز میلیاردر های بازار یابی شبکه ای                                                       

میلیونرهای بازاریابی شبکه ای در این بیزینس در تعقیب پول نیستن بلکه پول به سمتشون جذب می شه

reach-goal

بخاطر کمک کردن به دیگران ، ( بله من هم می دونم که استثناهایی وجود داره ، اما منظورم یک قانون کلیه ) یاد بگیرید که چطور موفقیت رو جذب کنید بجای اینکه در تعقیبش باشید.

در نهایت ” عضوگیری برای چیزی والاتر از بیزینس بازاریابی شبکه ای ” خلاصه وار عبارتست از اینکه:

به مردم نشون بدید که بیزینس شما بخاطر منافع و نتایجی که سوای بیزینس بودنش داره ، چطور می تونه به زندگی اونها معنای تازه ای ببخشه و در رفع نیازهایشون به اونها کمک کنه . اگه منظور صحبتهای من رو گرفته باشید ، دستاورد شما چیزی بسیار فراتر از رؤیاهایتون در بازاریابی شبکه ای خواهد بود.

4/5 (2 نظر)
x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

معرفی مرجع(های) این مطلب


تالیف و گردآوری بصورت اختصاصی توسط تیم محتوای علم پول


x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


guest
2 دیدگاه
تازه تر
قدیمی تر محبوب تر
نظرات درون خطی
تمام نظرات
2
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x