کتاب روانشناسی فروش – برایان تریسی

3.5/5 (2 نظر)

آیا صاحب کسب کاری هستید که با فروش محصولات و خدمات در هم آمیخته است؟  آیا از میزان فروش کنونی شرکت یا کسب و کار خود راضی نیستید؟ و درصدد هستید تا درصد بالاتری از فروش را تجربه کنید؟ آیا در شرکت های بازاریابی شبکه ای مشغول به کار نتورک مارکتینگ هستید و دوست دارید تا فروش بیشتری داشته باشید تا سازمان فروش خود را با قدرت هرچه بیشتر به پیش برانید؟ پس از شما دعوت می کنیم تا ادامه ی این مطلب را مطالعه نمایید.

همانطور که می دانید امروزه موفقیت و حیات اکثریت کسب و کار ها با بحث فروش محصولات و خدمات  گره خورده است. این موضع به این معنی است که اگر کسب و کاری در تمامی زمینه های فعالیت خود اهتمام داشته باشد و به بهترین نحو آنها را مدیریت کند اما در بحث فروش موفق عمل نکند، سرانجام آن محکوم به شکست خواهد بود. بهتر است بگوییم که خط مقدم موفقیت چنین سازمان هایی داشتن یک فروش موفق و با برنامه است. اما باید این نکته را نیز گوشزد نماییم که موفقیت اتفاقی نیست. موفقیت و علی الخصوص موفقیت در فروش نیازمند مطالعه و کسب مهارت های لازم است.

در این مطلب قصد داریم کتابی را برای دانلود ومطالعه ی شما همراهان علم پول قرار دهیم که نویسنده ی آن، موفق ترین نویسنده ی بین المللی با صدها کتاب، مقاله و کنفراس های موفقیت و کامیابی یعنی برایان تریسی می باشد.

selling-tracy

دنیای امروز، دنیای ارتباطات است، به همین دلیل مبادی آداب و با نزاکت بودن در درجه اول اهمیت قرار دارد، ما همچنان که از تغییرات دوران و شیوه سلوک در اجتماعات پویا استقبال می کنیم، باید به این هنجارهای ارزشمند اجتماعی یعنی آداب معاشرت هم سخت متکی باشیم، حتی مردمان موفق و با تجربه هم خوب می دانند که به این اطلاعات و توصیه های اجتماعی در زمینه آداب معاشرت نیاز دارند. کتاب آماده شده نوشته ی نویسنده ی معروف برایان تریسی است و در مورد رواشناسی و آداب و نزاکت در فروش توضیح می دهد و هدف از تهیه این متن به فارسی ارائه یک راهنمای کاربردی برای رفتارهای درست و سنجیده در زندگی شغلی و ایجاد ظرافت و خوشایندی در برخوردهای اجتماعی می باشد.

راندا برن در کتاب راز، درباره تأثیرات قدرتمند تجسم موفقیت و استفاده از قدرت جاذبه صحبت می کند. اما بسیاری از مردم دریافته اند که هرچند فکر کردن به خواسته هایشان شروع خوبی محسوب می شود، اما کافی نیست. برایان تریسی در روانشناسی فروش نکات کاربردی در رسیدن به موفقیت را معرفی می کند. او با استفاده مجموعه تکنیک ها و نکات کاربردی، که حاصل سال ها تحقیق و مطالعه و آموزش در زمینه ی موفقیت است،به  شما کمک می کند دستاوردها، خوشبختی و موفقیت خود را برنامه ریزی کنید.

 این اصول را به ۴ میلیون نفر در ۴۶ کشور آموخته است. افرادی که از فرمولهای این کتاب استفاده می کنند تغییرات سریع و پایداری را در کسب و کار و فروش خود ایجاد می نمایند.

خبر خوب این است که موفقیت ربطی به شانس و نیروهای مرموز ندارد. اگر دم هواپیما خوب کار کند، سریعتر حرکت می کند، ممکن است بادهای مخالف موجب تأخیر شوند، اما خلبان با مهارت خود بر اساس قوانین فیزیکی به مقصد می رسد. موفقیت نیز مانند پرواز است. اگر یاد بگیرید چطور از قوانین و اصول موجود در این کتاب استفاده کنید، پتانسیل خود را به کار انداخته و می توانید به هدف برسید.

Brian-2

در ادامه چند جمله از این کتاب را از نظر مهربان شما عزیزان می گذرانیم:

– برای داشتن روابطی ممتاز باید در قبال رابطه هایتان فروتنی، صداقت، خوش رفتاری، ادب و صمیمیت و در قبال همه انسان ها نوعی دوستی داشته باشید.

– مهربان و متمدن باشید.

– خصوصیات یک فرد جذاب عبارتند از : وقار، ظرافت در رفتار، برازندگی و رفتار خوشایند.

– میان فقدان رفتار صحیح و رسمیت بیش از حد، تعادل برقرار کنید.

– از نظرات خودتان که مایل به ابرازشان هستید، فهرستی تهیه و طرز پاسخ دهی صحیح را یاد بگیرید. اینها جزو دارایی شما محسوب میشوند.

– به یاد داشته باشید هنگام مراوده با اشخاص، شکیبایی ابزار کارسازی است.

– با همه کس با احترام و مودبانه رفتار کنید، اگر با دیگران با احترام رفتار کنید، آنها هم با شما با احترام متقابل رفتار خواهند کرد.

– فراموش نکنید که ادب یگانه سلاحی است که هر فرد بی ادبی را نیز خلع سلاح می کند.

– همیشه خشم خود را کنترل کنید و گرنه همه فضایلتان را تحت الشعاع قرار می دهد و برشما برچسب ناخوشایند بودن خواهند زد.

– یادتان باشد، هنگام دست دادن با طرف مقابل لبخند بزنید و تماس چشمی برقرار کنید.

– معمولا افرادی با رتبه ی پایین تر به افرادی با رتبه ی بالاتر معرفی میشوند.

در ادامه می توانید این کتاب کارآمد را بصورت لینک مستقیم از وبسایت علم پول دریافت نمایید.

 

3.5/5 (2 نظر)
x

لینک (های) دانلود


دانلود کتاب: لینک مستقیم | حجم: 3.03 مگابایت


password رمز فایل فشرده :
mlmarketing.ir


 در صورت خرابی لینک دانلود، لطفا موضوع را از طریق فرم تماس با ما، با ذکر آدرس مطلب با بخش پشتیبانی در میان بگذارید.


   علم پول  |  همه چیز از اقتصاد، بورس و بازاریابی شبکه ای

x

لینک مطلب در تالار


به منظور بحث و گفتگو در مورد این مطلب، می توانید به تاپیک آن در تالار گفتمان مراجعه نمایید:

x

اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی


با به اشتراک گذاشتن این مطلب، فرصت دیدن مطالب مورد علاقه ی خود را به دوستانتان هدیه دهید...!
هم اکنون می توانید این مطلب را توسط شبکه های اجتماعی زیر به اشتراک بگذارید

با اشتراک گذاری این مطلب، دوستان خود را از آن آگاه سازید
x

فهرست برچسب ها برای این مطلب:


جیم ران
سجاد صفری

کتاب جادوی کار پاره وقت

کتاب جادوی کار پاره وقت،اثری از فیلسوفِ تجاری قرن یعنی جیم ران (Jim Rohn) می باشد.مضمون اصلی این کتاب درباره

ادامه »
guest
0 دیدگاه
نظرات درون خطی
تمام نظرات
0
تفکرات شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید!x
()
x