آموزش بازاریابی شبکه ای در مورد موضوعاتی از قبیل آبجکشن، ویژن، تیم سازی، کورس های آموزشی و … را در این صفحه دنبال کنید

چگونه در نتورک مارکتینگ موفق شویم؟
آیا با بیزینس نتورک مارکتینگ به تازگی آشنا شده اید و علاقه مند هستید تا در این شغل به موفقیت برسید؟ آیا رویای...

رویای ثروت با بازاریابی شبکه ای ؛ واقعیت یا سراب؟
یکی از مدلهای بازاریابی و تجارت که از سال ۱۳۹۰ وارد ایران نیز شد و حتی جنبه قانونی پیدا کرد، بازاریابی چند سطح...

کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد (کتاب متنی + کتاب صوتی)
کتاب چه کسی پنیر من را جابه جا کرد، کتابیست متحول کننده که اثر دکتر اسپنسر جانسون می باشد.در این داستان چهار ش...

کتاب قدرت بیان برایان تریسی – حرف بزن تا برنده شوی!
برایان تریسی، یکی از سخنرانان برجسته ی آمریکایی در زمینه ی تجارت، بازاریابی و پیشرفت فردی و غیر فردی اس...

چالش قیمت منصفانه در بازاریابی شبکه ای
بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رس...
پس از اینکه دوستانتان را به جلسه معارفه (پرزنت) شرکت دعوت نمودید، باید در هنگام معرفی کار (پرزنت) در کنارشان قرار داشته باشید، از اینرو اعمال شما در هنگام برگزاری این جلسه را برایتان شرح می... بیشتر بخوانید
پس از اینکه لیست افراد شما اولویت بندی گردید، حال زمان آن فرا رسیده که شما از افراد جدا شده از لیستتان دعوت نمایید تا با محصولات و امکانات شرکت شما آشنا شوند، از اینرو مطالب زیر را مطالعه نم... بیشتر بخوانید
در این قسمت یکی از مباحث بسیار مهم این کورس آموزشی را در پیش رو داریم تا به این قسمت کورس آموزشی مقداری در رابطه با قسمت شبکه ای شغل ما صحبت کردیم، اما در اینجا به قسمت دیگر شغل ما که بازاری... بیشتر بخوانید
همان طور که می دانید گام اول و سرمایه اصلی در صنعت بازاریابی شبکه ای (نتورک مارکتینگ) نوشتن لیست افراد می باشد. اگر شما نیز به اهمیت وجود لیست افراد و انتخاب مناسب همکاران جدید، مشتریان وفاد... بیشتر بخوانید
مجموعه آموزشی حاضر برای اولین بار به صورت اختصاصی توسط تیم تولید محتوای ام ال مارکتینگ در قالب کورس آموزشی ویژه تهیه شده و با احترام به تمامی عزیزان فعال در صنعت بازاریابی شبکه ای تقدیم می ش... بیشتر بخوانید
چگونه به سوالات و ایرادات ( آبجکشن ) افراد تیم در نتورک مارکتینگ پاسخ دهیم؟ چرا برخی از ورودی های جدید ( پراسپکت ) از پیوستن به صنعت بزرگ بازاریابی شبکه ای امتناع می ورزند؟! تفاوت آبجکشن ( ا... بیشتر بخوانید
به راستی در دنیای تجارت فروش مستقیم، اصلی ترین نکات تیم داری چیست؟ راز تیم سازی لیدرهای بزرگ بازاریابی شبکه ای در چه چیزیست؟؟! چه نکاتی را باید برای رشد بیشتر در نتورک مارکتینگ بدانیم؟ عوامل... بیشتر بخوانید
به راستی راز تکثیر در بازاریابی شبکه ای چیست؟ تکثیر از روز اول ورود شما به سیستم اتفاق می افتد، بدون این که اطلاع داشته باشید، این مهم ترین اصل در رابطه با تکثیر است که باید بدانید. اگر شما... بیشتر بخوانید
همراهان ام ال مارکتینگ، در این مقاله قصد داریم از راز مهمی که تمامی لیدرهای موفق در بازاریابی شبکه ای به آن ایمان دارند، آن را بکار میگیرند و اصلا بهتر است بگوییم که راز جادویی موفقیت و رشد... بیشتر بخوانید
یکی از مدلهای بازاریابی و تجارت که از سال ۱۳۹۰ وارد ایران نیز شد و حتی جنبه قانونی پیدا کرد، بازاریابی چند سطحی یا شبکه ای بود. مدل فروش بازاریابی شبکه ای که شباهت هایی به مدل های شرکت های ه... بیشتر بخوانید
عمر بازاریابی شبکه ای بطور قانونی و رسمی در ایران به پنج سال نمیرسد. از زمان قانونی شدن فعالیت شرکت ها بصورت فروش مستقیم یا همان فروش چند سطحی، مرکز امور اصناف و بازرگانان ایران، که زیر نظر... بیشتر بخوانید
در این مطلب، بنا داریم تعدادی از مقالات در مورد بازاریابی شبکه ای و در مقابل شرکت های هرمی، که توسط میلاد حبیب اللهی از کارشناسان حوزه ی شرکت های فروش مستقیم، به تحریر درآمده است را برای دان... بیشتر بخوانید
بازاریابی شبکه ای شیوه ای از فروش است که در آن شرکت ها محصولات خود را بدون واسطه به دست مصرف کننده نهایی می رسانند. در این شیوه محصول نقش کلیدی را هم در رضایت توزیع کنندگان و مصرف کنندگان و... بیشتر بخوانید
آیا تا حالا تعجب کردهاید که چه بر سر تمام پولتان آمده است؟ آیا اغلب میاندیشید چرا در آخر ماه هیچ پولی در حساب بانکیتان نمانده است؟ آیا تا به حال پی بردهاید غالبا به چالههای پنهان فکر م... بیشتر بخوانید
بشریت در ۱۰۰ سال گذشته پیشرفت فناوری بیشتری را نسبت به چند هزار سال قبل از آن دیده است. به همین دلیل مهارتهایی را که مشاغل امروز نیاز دارند دائما در حال تکامل و تغییر است. آدمها امروز در... بیشتر بخوانید